Vytisknout tuto stránku

Jak nakupovat

Objednávka

Zboží, o které máte zájem, nakupujete do „nákupního košíku” způsobem, který je obvyklý i v jiných e-shopech (kliknutím na ikonu košíku). Po ukončení výběru zkontrolujte obsah košíku a tlačítkem Objednat pokročíte k formuláři pro zadání expedičních údajů (adresa, způsob dodání atd.). Po vyplnění údajů odešlete objednávku, která se tím stává závazná. Obratem obdržíte na uvedenou e-mailovou adresu rekapitulaci vaší objednávky včetně celkové ceny za zboží i poštovné, v případě objednávek do zahraničí pak obdržíte zvláštním e-mailem ještě zálohovou fakturu.

Způsob dodání a platby

Objednávky na adresy v ČR zasíláme na dobírku nebo po zaplacení předem, k ceně připočítáváme poštovné vč. balného 98 Kč (do 2ks knih) a 128 Kč (od 3ks knih) při zaplacení předem. Při zaslání na dobírku připočítáme 30 Kč. Rovněž je možný i osobní odběr v sídle nakladatelství Ing. Jiří Šandera, Milonice 42, 679 22 tel. +776 066 552, +608 195 843. Platba předem je možná pouze bankovním převodem. Objednávky na adresy v zahraničí zasíláme doporučenou zásilkou po uhrazení zálohové faktury. Na ní bude vyčísleno i poštovné (orientačně 200–500 Kč dle váhy a destinace). Platba je možná výhradně bankovním převodem (bankovní poplatky budou připočteny).

Dodací lhůta

Všechny knihy máme skladem. Expedujeme obvykle do 2 pracovních dní. K osobnímu odběru a platbě na prodejně bude zboží připraveno den následující po objednání.

Vrácení zboží

Na základě zákona č. 89/2012 Sb. máte právo na odstoupení od kupní smlouvy bez udání důvodu do 14 dnů od převzetí zboží. V takovém případě máte nárok na vracení zaplacené částky za zboží (nikoli za poštovné). Pokud chcete toto své právo uplatnit, doručte zboží osobně nebo poštou na adresu nakladatelství spolu s prodejním dokladem, který byl v zásilce. Pokud nepřevezmete vrácenou částku osobně v hotovosti, přiložte prosím i Vaše bankovní spojení, na které Vám má být zaslána zaplacená částka. Nezasílejte prosím vrácené zboží dobírkou.

Reklamace

Dostali jste něco jiného, než jste objednali? Zásilka není úplná? Má zboží vady? Reklamaci vyřídíme rychle a k Vaší spokojenosti. Nejrychlejším způsobem je vyřídit reklamaci e-mailem. Zašlete nám číslo faktury a popis zjištěných závad a my s Vámi dohodneme způsob vyřízení (výměna zboží, sleva, vrácení peněz). Totéž můžete učinit i písemně nebo telefonicky. Dokud se nedohodneme na způsobu vyřešení reklamace, nezasílejte nám zboží prosím zpět.

 

Prodávající

Ing. Jiří Šandera, Milonice 42, 679 22

Obchodní podmínky